HTML

utazások

Friss topikok

Linkblog

Utazási iroda, vagy saját szervezés?

2009.01.08. 15:33 space

A minap sétálgattam egy bevásárlóközpont aljában és megragadta a tekintetemet egy, vagy több utazási hirdetés, ami európai városok - ha jól emlékszem - 3 napos látogatását kínálta. Egyszer a párommal már majdnem beleszaladtunk egy hasonló, utazási iroda által kínát kiruccanásba, csak akkor az volt a baj - mint utólag kiderült egyben szerencsénk is- hogy nem volt már hely. Mint kiderült amúgy, az annyi sem annyi volt, mint ahogy azt hirdették, mivel egy csomó járulék és egyéb költség rájött volna és legalább 30 %-al emelkedett a végleges ár. Tehát az úticél Róma lett volna és ha emlékeim nem csalnak, közel 100.000 Ft-ra jött volna ki mindennel együtt per kopf. Persze idegbeteg lettem, mert a hirdetés bőven ment a teletexten, én meg a város másik nvégéből átrohantam a westendbe, erre ott meg mondják, hogy ez az út már nincs vagy 10 napja. Haza mentem, kinyítottam a notebookoot, felmentem a wizzair oldalára és nem több, mint 30 perc alatt foglaltam szállást és vettem repülőjegyet a páromnak és magamnak. Anyagilag hihetetlenül nagy volt a különbség, arról nem is beszélve, hogy az utazási iroda által kínált 3 csillagos szálloda helyett egy központban, metro mellett elhelyezkedő 4 csillagos szállodában kaptunk szállást. Tehát a 200.000 Ft-hoz képest (2 személyre nézve) pontosan 120.000.- ft-ért sikerült mindezt megkapnunk és egy ultramodern, gyönyörű szállodában laktunk,nem pedig a külvárosban egy sima 3 csillagosban. Tehát sétálva a plázában arra gondoltam, hogy manapság ki az az ember, aki az utazás szervezésnek nem ezt a módját választja? Mivel a wizzair most indította új, nápolyi járatát, el is kezdtük szervezni nyár elejére egy, a térségbe szóló nyaralást, ahol az irodák és a saját szervezés között már súlyos százezrek mutatakoznak majd. Nézve a lehetőségeket, egyelőre azt látom, hogy közel a feléért fogjuk kihozni ezt a szép utat, mint ha ügynökségen, vagy irodán keresztül mennénk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utazasok.blog.hu/api/trackback/id/tr40865519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása