HTML

utazások

Friss topikok

Linkblog

Balaton

2009.07.29. 11:01 space

Ha a Balatonra gondolok, könnyen, a koszos víz, a düledező szocreál szállodák és a gátlástalan lehúzások jutnak az eszembe. Megmondom őszintén, hogy idáig nem is erőltettem a Balatont, pláne, hogy a fapadosok annyiért visznek el szinte bárhová, amennyibe a Ferihegyről a taxi kerül hazáig. Egyik hétvégén unatkoztunk otthon, szép idő volt és egy hirtelen ötlettől vezérelve elindultunk a Balaton felé, hogy ebédeljünk valahol valamit. Az északi part felé vettük az irányt, a nap sütött, forgalom nem sok, a táj lenyűgöző. Be be térve a partra fűzött kis városkákba csak rendezett, tiszta utcákat, és minőségi üzleteket láttam. Mondhatom, nem erre számítottam, nagyon kellemes meglepetésként ért ez az élmény, így tovább folytattuk utunkat. Sokat hallottam arról, hogy magas szintű szállodák és wellness hotelek is épültek erre, kíváncsiságom a Silver Resort felé vitt Füreden. Ami azt illeti, ilyet még nyugaton sem sokat láttam! A legmagasabb, gyakorlatilag 5 csillagos szintű hotel, a legújabb balatoni szállodák között is újnak számít, minden apró részletre odafigyeltek. Észre sem vettük és már Keszthelyen voltunk. A vízen épp egy vitorlás verseny zajlott, el is határoztam, hogy jövőre leteszem a vitorlás jogosítványt. Mostantól, ha a nyaralás kerül szóba, biztosan az elsők között a Balaton fog eszembe jutni. Az árak egyáltalán nem tűntek magasnak, évente négyszer, ötször utazom szerte Európában és a 4 eurós sörhöz és ásványvízhez vagyok szokva. Ehhez képest tényleg full szervizt kaptam mindenütt, gyakorlatilag az európai árak feléért. Mondanom sem kell, hogy a vége egy Balatont megkerülő kis autós túra lett, siófoki végcéllal a Móló Cafe-ban. Ezek után már alig várom, hogy újra lássam ezt a csodálatos és teljességgel megújulni, fejlődni képes környezetet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utazasok.blog.hu/api/trackback/id/tr421275242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása