Egyszóval mindenkinek, akit valamilyen érdek fűz ahhoz, hogy ne a süllyesztőben, valahol a százhúszonvalahányadik helyen tanyázzon a keresőkben, hanem lehetőleg minél előbb, ahol meg is találják a számára fontos és releváns szavakra. A keresőoptimalizálás ezért egy olyan üzletággá fejlődte ki magát, amely szinte teljesen egyedi módon minden más szegmenssel kapcsolatba kerül, jóval szélesebb skálán, mint egy hagyományos reklámmal foglalkozó ügynökség. A keresőoptimalizálás egyrészt olcsóbb, mindenki számára elérhető, másrészt olyan szűk keresztmetszetet megcélozva jut el a vásárlóig, hogy kifejezetten az abban a témában valóban érdeklődő emberekhez juttatja el a hirdetőt. A keresőoptimalizálás véleményem szerint a fent említet okokból hamarosan a reklámpiac és a keresőmarketing legkeresettebb üzletága lesz, határt csak a piaci résztvevők, szolgáltatók megfelelő képzettsége, profizmusa szabhat majd.
kinek jó a keresőoptimalizálás?
2009.10.12. 15:21 space
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://utazasok.blog.hu/api/trackback/id/tr991445161
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.